Saturday 19 March 2011

malang tidak berbau (*-*)

kisah ini berlaku pd 14 mac 2011 (owner blog xrjin nk updte blog sbb die student..kne blaja..weee :p)

kira2 pkul 12 lbey..aku bru bgn tito.(student lifestyle,bgn lmbt2..chill kn? hehe :P).kt uma tngal aku ber2 ngan fatin(reret).pejah pg2 lagi da kua ngan mia sophia(moto jame)..tp yg pliknye,die kua sorg2..kt uma ni xpna kua sorg2 taw..pas2 pejah col:
pejah: deng,ko nk mkn x?
aku: nk2..lapo..hee
pejah: hehe..g tnye ret die nk mkn ape..
aku: ret nk mkn ns n aym msk merah..aku nye,jp2 aku pk..
pejah: ala gedik la ko ni..pat la ckp
aku: pejah,belii ns n syur ea..aku nk diet la..ltak ns ket je dlm polistrin ea..pastu ltak syur byk2..ea2(wt2 sore sotong)
pejah: haha..yela2..jp g aku blik.

kire2 10 min lpas tue..ret dpt col dr numb pejah..rupe2 nye pejah accident dkt area dpn balora..
ret: deng.pejah accident(muke sumpah riso)
aku:seyes???
ret: ye..seyes2..aku x men2( susa nk percye kate2 dk limbang ni sbnanye..mostly 90% yg slah dr yg btol)
aku: so,kite nk wtpe??
ret: aku xtaw..cmne ni weh..isk3..air mte suda mnglir..
aku: rilex2..ko g mnd dlu..aku col siswa soh tgk kn pejah dlu..

so,aku pon col la mohd azriq ni..classmate aku gk..die je yg pling dkt ngan area uma sewa kitorg kn..aku soh die g tgk pejah dlu..ktorg sume ingt pejah accident biace2 je..rupe2 nye...
 pejah accdent truk..menurut mohd azriq yg smpi awl d tmpat kjdian,pejah kne lnggar ngan kete 2 dr sbla knan..pejah mlambung ats kete n cermin kete honda 2 pecah..pas2 die bergolek2 ats jln raye..isk3.. so,as a result, tgn n kaki knan pejah patah..lpas wt xray kt hosptal jngka,pejah kne transfer kt hosptal temerloh..
kitorg pon pegi la flow pejah kt hosptal tmerloh ats bntuan drver2 yg bek ati bwkkn ktorg.(azriq,hariz,kapan,kg n syukri) 

15 mac 2011
aku,jame n frah g melawat pejah ngan madam azian..lecturer kitorg pling cool larh!

ble g mlawat pejah,ktorg xpna tnjuk muke cdey dpn die coz nk apykan die :)
mdm amek gmba ni cover2 ket bb mdam bru lpas kne tego ngan nurse kt c2..die ckp xlea mek gmba kt dlm hospital.de ke rules mcm 2?? ish3...


muncung itik pejah :)


sekian :)

No comments:

Post a Comment